Friday, 24 May 2013
Cyprus Food and Drinks   Cyprus Chamber of Commerce and Industry
Visit the On-line Hall
Quick Search:  |  Advanced Search  |  Contact Us  |  Home
About us
Food & Drinks Reviews
Cyprus Authentics
Food & Wine Routes
Authentic Recipes
Useful Information
Newsroom
Consumer News
Research articles on Mediterranean Diet
About Foods and Beverages
Press Releases
Industry News
Events
Seminars
Member Services
Contact us
Cyprus Food Virtual Museum
Literature on Food & Wine

The Book of Cyprus Wine

Florentia Kythreotoy

Γαλακτοκομικά για μεγαλύτερη απώλεια βάρους



Οι άνθρωποι που καταναλώνουν καθημερινά τυρί και άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα χάνουν περισσότερα κιλά αναφέρουν Αυστραλοί επιστήμονες από το πανεπιστήμιο Curtin University of Technology.

 

Κατά τη διάρκεια της μελέτης, οι ερευνητές ζήτησαν από τους εθελοντές να ακολουθήσουν μια διατροφή χαμηλή σε θερμίδες. Στο διατροφικό μοντέλο περιλαμβάνονταν σε διάφορες ποσότητες τυρί, γιαούρτι και γάλα με χαμηλά λιπαρά.

 

Όσοι εθελοντές αύξησαν την κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων από τρεις σε τέσσερις μερίδες έχασαν περισσότερα κιλά. Επίσης, είχαν χαμηλά επίπεδα αρτηριακής πίεσης, λιγότερο λίπος στην κοιλιά και «σημαντικά λιγότερες» πιθανότητες να εμφανίσουν παθήσεις της καρδιάς και σακχαρώδη διαβήτη.

 

Σύμφωνα με τους ερευνητές, το τυρί και άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη, γεγονός που συμβάλλει στο αίσθημα κορεσμού και επιταχύνει τον μεταβολισμό του οργανισμού. Αναφέρουν, ωστόσο, ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στην ποσότητα που καταναλώνουμε αλλά και την περιεκτικότητα των προϊόντων σε λιπαρά.

 

Η Laura Wyness από το Βρετανικό Ίδρυμα Διατροφής (British Nutrition Foundation) αναφέρει ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι μια καλή πηγή ασβεστίου, βιταμινών και πρωτεΐνης. Προειδοποιεί, ωστόσο, ότι τα τυριά μπορεί να περιέχουν μεγάλες ποσότητες αλατιού, για αυτό καλό είναι πριν αγοράσουμε το προϊόν να συμβουλευόμαστε την ετικέτα του.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Register
Subscribe to our Mailing List
Subscribe to our mailing list and get 10% discount and free delivery, on wines from Oenus Company (Tsiakkas, Vlasides, Argyrides) [more info...]
Newsroom: - Consumer News
»ΧΑΡΟΥΠΙΑ, ΣΚΟΡΔΟ & ΤΣΑΪ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ, ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΖΩΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

»Οι ενεργειακοί πόροι της Κύπρου και τα νέα δεδομένα στην Ανατολική Μεσόγειο

»Στοχευμένη ενημέρωση των πολιτών για την κυπριακή παραδοσιακή διατροφή‏

»Commandaria Seminar Press Release

»Προβολή της Λευκωσίας στους επισκέπτες της UEFA

»ΑΡΧΟΝΤΙΚΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ ΣΤΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ TIME OUT EATING AWARDS 2011

»Γιορτή της Ζιβανίας, 4 Δεκεμβρίου στην Άλωνα

»Τουρισμός και τοπικές αυτοδιοικήσεις

»Ετήσια Γενική Συνέλευση Κυπριακού Συνδέσμου Αειφόρου Τουρισμού

»Cyprus Food & Drinks Newsletter October 2011

»Εγκαίνια Δημοτικής Αγοράς Αγίου Αντωνίου

»Two Scoops of... Commandaria

»Βρήκαν πως ωφελεί το κρασί την υγεία

»Προσφορά σε αγορές κυπριακού κρασιού από το Cyprus Food & Drinks

»Εκδήλωση E-WINE

Top  |  Back  |  Easy Print  |  Advanced Search  |  Subscribe  |  Contact Us  |  Home